zaterdag 28 juni 2014

Welkom thuis

Mijn moeder komt volgende week terug van drie weken vakantie, en het lijkt me zo leuk als ze dan een gezellig kaartje op de mat aantreft. Deze heb ik voor haar gemaakt.


De achtergrond is een Cover-a-Card stempel van Impression Obsession. Deze is gestempeld met Versamark en bewerkt met Pan Pastel Red Iron Oxide en Red Iron Oxide Shade. Dit heb ik gemat op donkerblauw karton en een grijze basiskaart. De deur is Creatables Vintage Door (LR0312). Deze is bewerkt met Distress Ink Walnut Stain. De gieter en het buxusboompje zijn van Creatables LR0160 en LR0162 en de laarzen komen van LR0316. De Ivy Corner is een Craftable (CR1253). Het huisnummer heb ik gemaakt met de nieuwe Craftable die net in de winkels ligt, namelijk Mini Numbers (CR1282).

Het is een gezellig tafreeltje geworden zo.

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten Annemiek!!! ben maar gelijk volger geworden.

    Lieve groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je nu ook een blog hebt Annemiek! Prachtige kaarten staan er al op je blog!
    Ik ben ook volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je een blog hebt, ik ben je gelijk gaan volgen:)
    Wat een prachtige kaarten heb je al geplaatst, de achtergrondstempels zijn geweldig leuk!
    Groetjes,
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen