zondag 6 juli 2014

Lieve groetjes

Met frisse zin om eens wat anders te proberen ben ik aan dit kaartje begonnen. Uit gewoon wit printer papier heb ik de Creatables vlinder (LR0115) gestanst en deze heb ik vervolgens als sjabloon gebruikt. Op wit cardstock heb ik deze gelegd en gesprayed met verdunde Ecoline magenta. Linksboven heb ik drie verschillende paper tapejes geplakt en hierop een strookje wit papier met de sentiment met een paperclip (en foam pads) vastgezet. Een stuk grof zwart garen heb ik in krullen opgeplakt en hier vervolgens wat oude Prima bloemetjes op aangebracht. De harten van de bloemen zijn gemaakt met de Perlenpen van Viva. Ik vind dit niet helemaal mooi geworden, maar misschien is het een klassieke kwestie; oefening baart kunst. Het geheel heb ik gemat op zwart cardstock en vervolgens op een witte basiskaart geplakt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten