dinsdag 8 juli 2014

Have a magical day

Helemaal wit op wit werken is mij nog steeds niet gelukt. Ik kan niet zonder kleur lijkt het wel! Al is deze kaart toch nog aardig wit gebleven.

Op een wit stuk cardstock heb ik de Creatables Fairy (LR0323) heel licht met potlood omgetrokken (mal met snijkant naar beneden leggen) en deze uitlijn vervolgens met donker grijze Ecoline nageschilderd en ingekleurd. De ster in de handen van het elfje heb ik nog twee maal uitgesneden en alle drie geel gekleurd. Vervolgens is het elfje met foam pads opgeplakt. De twee losse sterretjes zijn direct op de kaart gelijmd. Met potlood heb, bij gebrek aan een passende stempel, de stentiment geschreven en nog wat sterretjes bijgetekend. Op een iets groter stuk wit cardstock heb ik met de eerder gebruikte gele en donker grijze Ecoline uit de hand dwarse strepen geschilderd. Dit is op een witte basiskaart geplakt en daarop is de rest bevestigd. 

Ik ben niet helemaal tevreden over de uiteindelijke kaart, maar toch vind ik hem wel wat hebben..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten