vrijdag 20 juni 2014

Voor Moederdag


Voor moederdag had ik het volgende kaartje voor mijn moeder gemaakt. Ze doet heel veel voor mij en mijn gezin, dus een bedankje was wel op zijn plaats.


Op de witte basiskaart heb ik een stuk donkerblauw papier geplakt, waarvan ik eerst de randen heb gedistressed. Vervolgens heb ik een stuk ijsblauw papier genomen en een damask emboss folder gebruikt. Dit heb ik bewerkt met Distress Ink Faded Jeans. Daarna heb ik Craftables Tiny's Hearts uit donkerblauw papier gestanst en opgeplakt. De stempel is ook van Marianne Design, deze heb ik met Stazon Midnight Blue gestempeld en met foam pads opgeplakt. De roosjes waren lavendelkleurig, maar ik heb ze met Dylusions London Blue en White Linen bewerkt. Het label is van de Collectables Flowerpot (COL1345)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten