donderdag 26 juni 2014

Daar komt de bruid

Zomaar even een kaartje met een bruid. Ik vind dit Snoesje erg leuk en wou graag iets met het hout als achtergrond maken. Dit is het geworden.


Op wit karton heb ik met Versamark de Hardwood stempel van Stamín' Up gestempeld. Met de Versamarker heb ik het hartje met 'love' erin getekend. Dit heb ik vervolgens kleur gegeven met PanPastel Raw Umber en Raw Umber Shade. Dit heb ik gemat op een licht gele basiskaart. Een klein label van dit zelfde karton heb ik geknipt en er 'Veel geluk' op gestempeld. De randen zijn bewerkt met Distress Ink Tattered Rose. 


Het Snoesje (Here Comes the Bride - HM9461) heb ik gestempeld met Memento Tuxedo Black en gekleurd met potloden. De achtergrond is met Distress Ink Tattered Rose gekleurd, zodat het wit van de bruidsjurk beter uitkomt. Het frame is met foam pads opgeplakt. Dit is Creatables Oval Frame (LR0293). Ook deze is bewerkt met Distress Ink Tattered Rose.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten