zondag 22 juni 2014

Happy Birthday to you!

Afgelopen week was een vriendin jarig, dus daarvoor had ik dit kaartje gemaakt.


Ik ben begonnen met een wit stukje papier. Deze heb ik met aquarelverf zeegroen geverfd. Vervolgens heb ik met de Stamín' Up stempel Positively Chevron en Bermuda Bay hierop gestempeld. Vervolgens gestanst met Collectable Eline's Tab with Text - NL (COL1314). Met dezelfde mal heb ik ook de witte tabjes gemaakt. De stempels en het woord Birthday zijn van de Collectable Birthday (COL1349). De vlinder is Craftable (CR1205)


Dit alles heb ik op een stuk wit papier geplakt. Met de Perlen Pen 'Flieder' van Viva Decor heb ik nog wat pareltjes toegevoegd. Nog een randje rondom het witte papier gekrabbeld en alles vervolgens op een zwarte basiskaart geplakt. Ik twijfelde eerst of ik het wel op zwart zou doen, dat doet toch meteen denken aan een rouwrand, maar ik vond het toch het mooist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten