vrijdag 20 juni 2014

Let's keep in touch

Een nieuwe achtergrondstempel in huis, ja die moet natuurlijk even uitgeprobeerd worden!


Een witte basiskaart met daarop een vierkant van bloesem karton, weer een wit vierkant en hierop het gestempelde papier. Dit is wit, glad papier waarop met de stempel Positively Chevron van Stampin' Up is gestempeld. De stempel (dus het rubber zelf) heb ik met Stampin' write markers gekleurd, waardoor je de afdruk zo leuk in twee kleuren krijgt. Ik ben bij deze helemaal weg van de markers! De kleuren zijn Crisp Cantaloupe en Strawberry Slush. Het papier heb ik vervolgens gestanst met Creatables Anja's Border (LR0300), waardoor er twee stukken onstonden. Hierop heb ik de Collectables Smart Phone (COL1359) geplakt. De bijbehorende stempels heb ik ook met de marker in Strawberry Slush gestempeld. De knoopjes zijn van de Action.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten