vrijdag 2 oktober 2015

Super Mama

Vandaag is mijn moeder jarig, dus heb ik natuurlijk een kaartje voor haar gemaakt. Ik wilde met de grote achtergrond stempels van Marianne Design aan de slag gaan, dus ik begon met het uitzoeken van een paar kleuren inkt. Ze houdt van blauw, dus heb ik een aantal zachte blauw/groen tinten gepakt, namelijk Summer Sky van Memento, Soft Pool van Hero Arts, Sap Green van Archival Ink en Spring Rain van Simon Says Stamp. Vervolgens heb ik met alle vier de inktjes de stempel Anja's Plaid (CS0938) beinkt en op wit papier gestempeld. Daarna heb ik van Simon Says Stamp de Cloudy Sky inkt gepakt en stukjes van de achtergrond stempel Tekst (CS0940) er bovenop gestempeld.



Daarna heb ik de kleine banner van Craftables Banners (CR1299) uit een design vel van het Nordic Winter bloc (PK9128) gestanst. Vervolgens heb ik de grootste banner mal gepakt en de achterkant van de kleine stans nogmaals gestanst, zoals op de foto's hierboven te zien. Zo heb ik er een pijl van gemaakt. Op de pijl heb ik de tekst Super Mama uit de stempelset ProjectNL - Gezin (PL1506) met Cornflower Blue van Archival Ink gestempeld. De randen van de stans heb ik met dezelfde inkt licht bewerkt. Daarna heb ik de grote banner uit een stukje papier uit het bloc Eline's Peach & Mint (PB7047) gestanst. De Collectables Circle Die & Sentiments (COL1320) en Scallop Die & Sentiments heb ik daarna gestanst uit licht blauw en wit cardstock. Op het witte heb ik een stempel van COL1320 met Cloudy Sky inkt gestempeld. Om de kaart af te maken heb ik een stukje licht blauw lint van het setje Sweet Colors Ribbons (JU0950) toegevoegd, een hartje van Enamel Stickers - Blue & Grey (PL4501) en drie sequins.



Tot slot heb ik het geheel op een olijfgroene basiskaart geplakt. En dit is hem geworden.



1 opmerking:

  1. Wat heb je een leuke kaart gemaakt voor je moeder! mooie kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen