zaterdag 17 oktober 2015

Gefeliciteerd - cadeautje

Vandaag was mijn oudste zoontje uitgenodigd om voor het eerst naar een kinderfeestje van een klasgenoot te gaan. Spannend! Liam had er heel veel zin in en er moest natuurlijk een cadeautje mee. Samen met zijn vader heeft hij een doosje Lego uitgezocht en dat moest natuurlijk leuk ingepakt worden. Hij heeft zelf de egel uitgekozen.


Het label zelf is gestanst met de Craftables Parchment & Label (CR1254). Deze heb ik bestempeld met de Clear Stamp Wood (CS0943) die vanaf volgende week in de winkels ligt en Archival Ink Potted Soil. Vervolgens heb ik de randen bewerkt met Distress Ink Walnut Stain. Daarna heb ik de Collectables Hedgehog (COL1368) en een cadeautje uit de set Creatables Presents (LR0328) gestanst en op het label geplakt. Tot slot heb ik een banner gestanst met de nieuw uit te komen Project NL Stempel en Stencil Algemeen (PL1516) en deze bestempeld met een deel van de Clear Stamp Van Harte Gefeliciteerd (CS0881). 


Het cadeautje heb ik ingepakt met wat basis kraftpapier van de Pipoos en heb het label eraan vastgemaakt met een stuk zwart/wit bakers twine.

Liam heeft het heel erg fijn gehad op het feestje vanmiddag en zei dat de jarige zijn cadeautje mooi vond. Al betwijfel ik of hij daarmee het pakje zelf bedoelde, waarschijnlijk eerder de Lego die hij erin aantrof!


1 opmerking:

  1. Super leuk cadeautje!
    Je hebt het label ontzettend mooi gemaakt Annemiek.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen