zondag 25 oktober 2015

Hoera gefeliciteerd

Laatst was een vriendin van mij jarig. Helaas kon ik niet op haar feestje zijn, omdat ik geen oppas voor onze jongens had. Wel heb ik voor haar toen deze kaart gemaakt.


Op een wit stuk cardstock heb ik met Pink Pirouette en Blushing Bride van Stampin' Up en Fresh Peach van Hero Arts gestempeld. De volgende stempels heb ik gebruikt: Borders Hearts (PL1503), Borders Stars (PL1504), Hoera Geslaagd (CS0933) en Gefeliciteerd (CS0917). Vervolgens heb ik uit vellum en licht geel de wijnglazen van Creatables Bottle Label (LR0367) gestanst. De gele heb ik alleen de 'inhoud' van het glas uitgeknipt en achter het vellum geplakt. 


Om de onderkant van het cardstock heb ik over de stempel een stuk roze twine geknoopt. Vervolgens heb ik zowel de grote als de kleine Collectables Eline's Helleboras (COL1394) gestanst en gestempeld en opgeplakt. Het geheel heb ik op een donkerroze basiskaart geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten