maandag 21 september 2015

Thuis - Gefeliciteerd

Mijn schoonzus is samen met haar vriend verhuisd. Om ze te feliciteren met de nieuwe woning heb ik onderstaand kaartje voor ze gemaakt.


Eerst heb ik met Craftables Basic Rectangle (CR1334) een marineblauw frame gemaakt om het tafereeltje in te bouwen. Met dezefde mal heb ik van zwart de achtergrond van het tafereel gestanst. Vervolgens heb ik de 'stad' gemaakt met de Creatables Horizon Big City (LR0354) en Horizon Village (LR0353) in donker, midden en lichtblauw. Met de nieuwe Creatables Zaanse Schans (LR0382) heb ik een huisje gestanst uit groen cardstock en het geĆ«mbosste deel gekleurd met Evergreen Bough Distress Ink. Achter het huis heb ik een stukje zwart cardstock gedaan, zodat je door de raampjes niets zou zien. Vervolgens heb ik uit de stempelset Eline's Words (CS0147) de stempel 'Groetjes thuis' genomen en alleen het 'thuis' gedeelte op wit cardstock gestempeld met Cucumber Crush inkt van Stampin' Up. Het geheel heb ik op een witte basiskaart geplakt. Het groene huisje en de tekst is met foamtape iets verhoogd opgeplakt zodat het er echt uitspringt. Tot slot heb ik van de stempel 'Van harte gefeliciteerd' (CS0881) alleen het woordje 'Gefeliciteerd' met Night of Navy inkt van Stampin' Up op het wit gestempeld. 


Zo is het kaartje klaar. Hopelijk vinden jullie het wat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten