maandag 23 november 2015

Jas - Das - Wanten

Alweer een kaartje. Ik ben aardig op dreef, al zeg ik het zelf! Dit keer een winters kaartje. 


Ik ben begonnen met een glad stuk wit cardstock waarop ik de achtergrondstempel Ice Crystals (CS0944) heb gestempeld met Simon Says Stamp Blue Jay inkt. Ik ben verzot op grote achtergrondstempels! Door ze met verschillende kleuren inkt en technieken te gebruiken kun je er iedere keer weer wat anders mee maken. Vervolgens heb ik de randen van het cardstock met dezelfde inkt bewerkt. Met Project NL Stamp & Stencil algemeen (PL1516) heb ik een banner gestanst voor de sentiment. Deze heb ik gestempeld met een stempel uit de Project NL Winter set (PL1517) in Memento Nautical Blue inkt. Dit alles heb ik op een donkerblauw stukje cardstock geplakt en dit iets groter uitgeknipt en op de kaart geplakt.


Vervolgens heb ik een stukje twine opgeplakt en hier overheen twee donkerblauwe handschoentjes die gestanst zijn met Creatables Tiny's Gloves (LR0336) met foamtape opgeplakt. Daarna het geheel gemat op donkerblauw cardstock en op een witte basiskaart geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten