zondag 7 februari 2016

Van Harte Gefeliciteerd!

Onlangs was Marianne jarig. Voor haar heb ik het volgende kaartje gemaakt.


Eerst heb ik uit lichtroze cardstock bovenstaande vorm gestanst met Creatables Oval Label (LR0309). De emboss delen heb ik met de witte Uniball Signo Broad pen gekleurd toen de stans nog in de mal zat. Met dezelfde mal heb ik het middelste ovaal uit wit cardstock gestanst. Op dit ovaal heb ik met de clear stamp Van Harte Gefeliciteerd (CS0881) en Stampin' Up Mossy Meadow inkt de tekst gestempeld.


Vervolgens heb ik een wit stuk cardstock genomen en bepaald waar op het cardstock ik de stans wilde hebben. Dit tekende ik heel licht af met potlood. Vervolgens ben ik met Eline's Brush Set (EC0162) en Memento Bamboo Leaves inkt en Simon Says Stamp Jellybean inkt gaan stempelen om het afgetekende kader op te vullen en net iets daarbuiten ook te stempelen. Linksonder en rechtsboven heb ik ook wat spetters gestempeld met Simon Says Stamp Rosie Cheeks inkt.


Hierna heb ik de roze stans met 2 mm dik foam tape verhoogd opgeplakt en het witte ovaal met 1 mm dik foamtape om zo wat diepte te creeƫren. Als finishing touch voegde ik wat enamel stickers uit de setjes Peach & Mint (PL4504) en Green & Orange (PL4502) toe. Het geheel plakte ik op een olijfgroene basiskaart.


Dit was mijn berichtje weer voor vandaag.


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie simpele kaart heb je gemaakt Annemiek. En wat zijn die stempels fijn om mee te werken.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi stempelwerk met de Eline vlekken :)

    BeantwoordenVerwijderen