zondag 5 juni 2016

Hoera! Mees 6 jaar!

Vorige maand werd mijn neefje zes. Als cadeau gaan mijn broer, mijn neefje, mijn oudste zoon en ik binnenkort voor de derde keer samen naar de Julianatoren. Dat vinden de jongens erg leuk en gezellig (en mijn broer en ik natuurlijk dan ook!). Om hem op zijn verjaardag toch wat te kunnen geven had ik deze kaart met gift card gemaakt.


De volgende materialen heb ik gebruikt:

Collectables Party Numbers (COL1347)
Collectables Eline's Monkey (COL1399)
Craftables Tiny's Trees Birch (CR1337)
Creatables Gift Card (LR0420)
Project NL Stencil & Stamp - Algemeen (PL1516)
Stempel Van/voor en Tegoedbon (CS0972)
Clear Stamp Er is er één Jarig (CS0963)
Eline's Words Clear Stamps Set (EC0147)
Bloc Country Home (PK9099)
Bloc Celebrations (PK9131)
Wit cardstock
Distress Ink Pumice Stone
Stampin' Up inkt - Real Red, Crushed Curry & Pumpkin Pie


In de binnenkant heb ik een hoekje design papier met foam tape opgeplakt zodat hier de cadeaukaart in kon. Aan de voorkant van de cadeaukaart heb ik het logo van de Julianatoren geplakt dat ik van internet had gehaald. De achterkant van de cadeaukart heb ik als volgt bestempeld:



1 opmerking:

  1. Hele leuke kaart geworden zo. Mooie kleurencombinatie!
    En ik zie het ja...nu een ingrediëntenlijstje. Dat deed je eerst niet, was me nog niet opgevallen haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen